Dette bør du ha klart før du startar
Før du går i gang med å opprette og sende inn søknad, er det det lurt å samle alle dokumenta du treng i ei mappe på datamaskina. Dersom du har dokument på papir, må du skanne desse og legge dei i same mappe. Gi dokumenta dine enkle filnamn som er lette å kjenne att, som til dømes «Reiseutgifter», «Budsjett og finansieringsplan», «Omtale av prosjekt kaffikrok» eller liknande.
Dette må søknaden innehalde
Søknadsskjemaet på regionalforvaltning.no består av felt der du fyller inn nødvendig informasjon. I tillegg er det ein del informasjon som må lastast opp som vedlegg. Det er nokre små variasjonar som framgår av søknadsskjema til kvar enkelt støtteordning. Kvar søknad må minimum innehalde:
- Organisasjonsnummer til butikken og namn på søkjaren
- Kundegrunnlag (talet på hushald i nærmarknaden), avstand til næraste innkjøpsalternativ, omsetnad
- Prosjektskildring av kva du vil søkje om (prosjektbeskrivelse)
- Uttale fra kommunen om butikken si betydning for lokalsamfunnet
- Oversikt over tilleggstenester (gjeld ikkje støtte til drivstoffanlegg)
- Kostnadsplan og finansieringsplan (gjeld ikkje servicestøtte)
- Signert årsrekneskap for førgåande år
- Oversikt over tidlegare støtte frå Merkur, kommunar eller andre offentlege instansar